Zarządzanie Akredytowanym Laboratorium zgodnie z normą PN-EN ISO 17025. Rola i kompetencje Kierowników laboratoriów, Kierowników technicznych, Kierowników ds. jakości
Zarządzanie Akredytowanym Laboratorium zgodnie z normą PN-EN ISO 17025. Rola i kompetencje Kierowników laboratoriów, Kierowników technicznych, Kierowników ds. jakości
Zarządzanie Akredytowanym Laboratorium zgodnie z normą PN-EN ISO 17025. Rola i kompetencje Kierowników laboratoriów, Kierowników technicznych, Kierowników ds. jakości
- Zarządzanie Akredytowanym Laboratorium zgodnie z normą PN-EN ISO 17025. Rola i kompetencje Kierowników laboratoriów, Kierowników technicznych, Kierowników ds. jakości
Miejsce: Warszawa
Adres: ul. Aleje Jerozolimskie 81 lok. 7.10. Budynek Central Tower (dawna nazwa Orco)
Numer szkolenia: M/03.06.2017/WI
Termin: 03.06.2017
Czas trwania: 1 dzień 10:00-16:00
Cena: 650 zł/osoba
Cena szkolenia dodatkowo obejmuje:
- Materiały dydaktyczne w formie papierowej
- Przerwy kawowe
- Świadectwo w języku polskim
Termin zapisu: do 01.06.2017 do godziny 11:00
Cel szkolenia: zapoznanie z systemem zarządzania zgodnym z wymaganiami normy PN-EN ISO/IEC 17025:2005 oraz wymaganiami stawianymi kierownictwu technicznemu i kierownikowi ds.jakości.
Adresaci szkolenia:
Szkolenie adresowane jest do:
- personelu odpowiedzialnego za system zarządzania i działania techniczne w akredytowanych laboratoriach
- personelu laboratoriów zamierzających wdrożyć system zarządzania wg PN-EN ISO/IEC 17025:2005, akredytację
- personelu laboratoriów pragnących podnieść swoje kompetencje.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Pojęcie akredytacji, Polskie Centrum Akredytacji jako krajowa jednostka akredytująca, akredytacja laboratoriów badawczych i wzorcujących.
2. PN-EN ISO/IEC 17025:2005 - wymagania dotyczące systemu zarządzania.
3. Dokumenty Polskiego Centrum Akredytacji - uszczegółowienie postępowania oraz sprecyzowanie wymagań dotyczących systemu zarządzania.
4. System zarządzania w laboratorium badawczym i wzorcującym zgodnie z PN-EN ISO/IEC 17025:2005 - polityka jakości, procedury ogólne systemu zarządzania.
5. Rola i zadania Najwyższego Kierownictwa, kierownictwa technicznego oraz kierownika ds. jakości.
6. Audity wewnętrzne i zewnętrzne jako narzędzia doskonalenia systemu zarządzania - przygotowanie do auditów zewnętrznych, rola kierownictwa technicznego oraz kierownika ds. jakości.
7. Praktyczne podejście do systemu zarządzania - jak sprawić by system zarządzania żył i pomagał w codziennej pracy.
03-03.06.2017
- Warszawa