NOWOŚĆ! Wymagania GMP w branży kosmetycznej
NOWOŚĆ! Wymagania GMP w branży kosmetycznej
NOWOŚĆ! Wymagania GMP w branży kosmetycznej
- NOWOŚĆ! Wymagania GMP w branży kosmetycznej
Miejsce: Warszawa
Adres: ul. Aleje Jerozolimskie 81 lok. 7.10. Budynek Central Tower (dawna nazwa Orco)
Numer szkolenia: M/28.06.2017/WI
Termin: 28.06.2017
Czas trwania: 1 dzień 10:00-16:00
Cena: 720 zł/osoba (UWAGA! Szkolenie jest dofinansowane dla studentów studiów I i II stopnia do 25 roku życia. Cena kursu z ważną legitymacją studencką to 620 zł ! Proszę wpisać w kodzie rabatowym "studentGMP")
Cena szkolenia dodatkowo obejmuje:
- Materiały dydaktyczne w formie papierowej
- Przerwy kawowe
- Świadectwo w języku polskim
Termin zapisu: do 26.06.2017 do godziny 11:00
Celem szkolenia jest omówienie zasad Dobrej Praktyki Wytwarzania (GMP) dla producentów wyrobów kosmetycznych zgodnie z wytycznymi zawartymi w normie PN-EN ISO 22716.
Podczas szkolenia zostaną przedstawione wymagania, które muszą zostać spełnione podczas opracowywania, wdrożenia i utrzymywania systemu zarządzania jakością wraz z dokumentacją, zgodnie z zasadami GMP oraz standardem ISO 22716.
Adresaci Szkolenia:
Szkolenie skierowane jest do pracowników Działów Kontroli oraz Zapewnienia Jakości, technologów i osób odpowiedzialnych za produkcję, Pełnomocników i audytorów Systemu Zarządzania Jakością oraz wszystkich osób pragnących zdobyć wiedzę dotyczącą wymagań mających zastosowanie podczas produkcji, kontroli jakości, składowania i transportu produktów kosmetycznych.
Program szkolenia:
- Obowiązki producenta kosmetyku.
- Personel – odpowiedzialność i zadania personelu, szkolenia.
- Pomieszczenie i urządzenia – podział na strefy, nadzór nad urządzeniami, plan higieny, program DDD.
- Postępowanie z surowcami i materiałami opakowaniowymi – zarządzanie dostawcami, proces magazynowania.
- Procesy produkcyjne – wytwarzanie i pakowanie produktu, raport serii.
- Kontrola jakości – pobór prób, zwalnianie surowców, materiałów i produktów, postępowanie z OOS, monitoring jakości wody.
- Postępowanie z wyrobami poza specyfikacją, reklamacje, proces wycofania produktów.
- Procesy zapewnienia jakości – kontrola zmian, audyt wewnętrzny, zarządzanie dokumentacją zarządzanie odchyleniami.
28-28.06.2017
- Warszawa