• "DOBRA PRAKTYKA LABORATORYJNA- WDROŻENIE SYSTEMU I ZAPEWNIENIE NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI BADAŃ ZGODNYCH Z..." ONLINE

  • "CHROMATOGRAFIA GAZOWA Z DETEKTOREM SPEKTROMETRII MAS GC-MS- TEORIA I PRAKTYKA" ONLINE

Skontaktuj się z nami!


e-mail: kontakt@bioszkolenia.com


telefon: 793611288

triangle
  • NOWOŚĆ! Tworzenie kosmetyków nowej generacji

  • NOWOŚĆ! Tworzenie kosmetyków nowej generacji

  • NOWOŚĆ! Tworzenie kosmetyków nowej generacji

  • NOWOŚĆ! Tworzenie kosmetyków nowej generacji

Szkolenie na żywo w wersji online (webinar)

Numer szkolenia: K/20.12.2021/WI

Termin: 20.12.2021

Czas trwani: 1 dzień (10:00-16:00)

Cena:  980 zł/osoba (UWAGA! Szkolenie jest dofinansowane dla studentów studiów I i II stopnia do 25 roku życia. Cena kursu z ważną legitymacją studencką to 880 zł ! Proszę wpisać w kodzie rabatowym "studentGMP")

Uwaga promocja: dla 2-osoby z firmy -50zł, dla 3-osoby z firmy -80zł, dla 4-osoby i kolejnych -100zł


Cena szkolenia dodatkowo obejmuje:

  • Materiały dydaktyczne w formie papierowej
  • Świadectwo w języku polskim
  • Bezpłatne konsultacje z Ekspertem w trakcie i po szkoleniu (w formie mailowej)
  • Dostęp do nagrania ze szkolenia przez 14 dni po szkoleniu

 

Termin zapisu: do 13.12.2021

Cel szkolenia:

  • Zaprezentowanie rangi badań konsumenckich i ich roli w doborze odpowiednich kosmetyków (analiza sensoryczna, testy konsumenckie). Opakowania kosmetyczne - wymagania prawne, właściwości, nowe trendy w opakowaniach. Jaki powinien być "kosmetyk przyszłości"? Przedstawienie najnowszych trendów wśród kosmetyków i ich właściwości

 

Adresaci szkolenia: 

-Osoby pracujące w firmach farmaceutycznych i kosmetycznych:technolodzy, osoby pracujące w działach badawczo-wdrożeniowych oraz  kontroli jakości, kosmetolodzy,

-Studenci i inne osoby zainteresowanych tematyką szkolenia.

 

PROGRAM SZKOLENIA

1. Badania konsumenckie i ich rola w doborze odpowiednich kosmetyków  (analiza sensoryczna, testy konsumenckie). (2 h)
-analiza sensoryczna – ilościowa, opisowa metoda badawcza. Metody analizy sensorycznej. Przykłady i zastosowania w kosmetyce,
-testy konsumenckie – badania rynku kosmetycznego i opinii. Cele  kosmetycznych testów konsumenckich. Badania prototypów.


2. Opakowania kosmetyczne. (2 h)
-wymagania prawne,
-właściwości opakowań,
-nowe trendy w opakowaniach: ekologia i zrównoważony rozwój, nowoczesny  design, hot-stamping, storytelling.


3. Jaki powinien być "kosmetyk przyszłości"? (2 h). Nowe rodzaje kosmetyków:
-prebiotyki, probiotyki, fermenty, kosmetyki probiotyczne: definicje, rodzaje szczepów, typy kosmetyków probiotycznych, jak działają  prebiotyki, probiotyki, fermenty w kosmetykach?
-kosmetyki z komórkami macierzystymi: definicja komórek macierzystych, rodzaje komórek macierzystych, jak działają komórki macierzyste w kosmetykach?
-kosmetyki z bakuchiolem: czym jest bakuchiol, jego działanie i właściwości.
-kosmetyki "anti-pollution": definicja kosmetyki "anti-pollution", rodzaje kosmetyków wpisujących się w ten trend i składniki, które zawierają.
-kosmetyki wegańskie: definicja i składniki chemiczne, jakie zawierają kosmetyki, tzw. "cruelty free".
 -kosmetyki z CBD: działanie kannabidiolu (CBD) na skórę i jego właściwości, różne rodzaje kosmetyków z CBD.
 -kosmetyki z wysokim filtrem: definicje: filtr fizyczny, chemiczny, SPF, nowoczesne substancje pełniące rolę  filtrów.
 -kosmetyki ze śluzem ze ślimaka: czym jest śluz ze ślimaka, jak jest pozyskiwany, właściwości kosmetyków ze śluzem ze ślimaka.
 -kosmetyki z wąkrotą azjatycką: właściwości wąkroty azjatyckiej, składniki chemiczne znajdujące się w tej roślinie: madekasozyd i azjatykoz
-kosmetyki ze skwalanem: czym jest skawalan, jakie posiada właściwości, różne typy kosmetyków zawierających skwalan.
-adaptogeny - najnowsze informacje, właściwości, rodzaje kosmetyków z  adaptogenami.


4. Podsumowanie najnowszych trendów wśród kosmetyków.

20-20.12.2021

  • Online

Rejestracja

Temat: NOWOŚĆ! Tworzenie kosmetyków nowej generacji [K/20.12.2021/WI]
Termin: 20-20.12.2021
Miejscowość: Online
Cena: 980.00 zł