• "WPROWADZANIE KOSMETYKÓW NA RYNEK. ASPEKTY PRAWNE DLA PRODUKTÓW KOSMETYCZNYCH" ONLINE
  • "DOBRA PRAKTYKA LABORATORYJNA- WDROŻENIE SYSTEMU I ZAPEWNIENIE NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI BADAŃ ZGODNYCH Z..." ONLINE

Skontaktuj się z nami!


e-mail: kontakt@bioszkolenia.com


telefon: 793611288

triangle
  • Nowość! System zarządzania jakością według normy PN-EN ISO 9001:2015-10

  • Nowość! System zarządzania jakością według normy PN-EN ISO 9001:2015-10

  • Nowość! System zarządzania jakością według normy PN-EN ISO 9001:2015-10

UWAGA! REKRUTACJA ZAKOŃCZONA. NOWY TERMIN SZKOLENIA DOSTĘPNY W ZAKŁADCE SZKOLENIA.
  • Nowość! System zarządzania jakością według normy PN-EN ISO 9001:2015-10

Szkolenie na żywo w wersji online (webinar)

Numer szkolenia: K/15.06.2024/WI

Termin: 15.06.2024

Czas trwania: 1 dzień 09:00-15:00

Cena: 1100 zł/osoba (UWAGA! Szkolenie jest dofinansowane dla studentów studiów I i II stopnia do 25 roku życia. Cena kursu z ważną legitymacją studencką to 1000 zł ! Proszę wpisać w kodzie rabatowym "studentGMP")

Uwaga promocja: dla 2-osoby z firmy -50zł, dla 3-osoby z firmy -80zł, dla 4-osoby i kolejnych -100zł

Cena szkolenia dodatkowo obejmuje:

  • Materiały dydaktyczne w formie elektronicznej
  • Świadectwo w języku polskim
  • Bezpłatne konsultacje z Ekspertem w trakcie i po szkoleniu (w formie mailowej)


Termin zapisu: do 8.06.2024
 

CEL SZKOLENIA: zapoznanie z systemem zarządzania jakością zgodnym z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2015-10.

ADRESACI SZKOLENIA: osoby pracujące lub chcące rozpocząć pracę w obszarach związanych z jakością oraz chcące zapoznać się z wymaganiami nowego wydania normy ISO 9001

 

Program szkolenia:


1.      Wprowadzenie do nowego wydania normy ISO 9001 – kierunki i zakres zmian, terminologia.
2.      Terminy i definicje.
3.      Kontekst organizacji – zrozumienie organizacji i jej kontekstu, zrozumienie potrzeb i oczekiwań stron zainteresowanych, określenie zakresu systemu zarządzania jakością, system zarządzania jakością i jego procesy.
4.      Przywództwo – przywództwo i zaangażowanie, polityka, role, odpowiedzialności i uprawnienia w organizacji.
5.      Planowanie – działania odnoszące się do ryzyk i szans, cele jakościowe i planowanie ich osiągnięcia, planowanie zmian,
6.      Wsparcie – zasoby, kompetencje, świadomość, komunikacja, udokumentowane informacje,
7.      Działania operacyjne – planowanie i nadzór nad działaniami operacyjnymi, wymagania dotyczące wyrobów i usług, projektowanie i rozwój wyrobów i usług, nadzór nad procesami, wyrobami i usługami dostarczanymi z zewnątrz, produkcja i dostarczanie usługi, zwolnienie wyrobów i usług, nadzór nad niezgodnymi wyjściami.
8.      Ocena efektów działania – monitorowanie, pomiary, analiza i ocena, audit wewnętrzny, przegląd zarządzania.
9.      Doskonalenie – postanowienia ogólne, niezgodności i działania korygujące, ciągłe doskonalenie.
 

 


 

 

15-15.06.2024

  • Online